سلام

ما و همکارانمون تصمیم داریم به امید خدا و یاری شما (صرفا دانشجویان دارای وقت آزاد) تلاشمون رو انجام بدیم تا سایت فروشگاه اینترنتی ایران ترمز که به امید خدا تا چند روز دیگه کارهای برنامه نویسیش تموم میشه رو به بزرگترین فروشگاه اینترنتی لنت ترمز و دیسک چرخ تبدیل کنیم البته لوازم دیگه سیستم ترمز خودرو هم در کنار اینها عرضه میشه.


ما دوست داریم بدونیم که شما دانشجویان عزیز که وقتتون کاملا پر نیست و میتونید به ما هم کمک کنید به ما مشورت بدید و بگید چه کمک هایی از دستتون برای این هدف بر میاد. البته الان شروع کار هست و امیدوارم این مطلب رو هم در نظر بگیرید که از نظر هزینه ای زیاد دستمون باز نیست و باید یجورایی با هم کنار بیایم. ما بیشتر به دنبال افکار ناب میگردیم. اگر فکر فکر خوبی باشه و راهکار مناسبی باشه به صورت درصدی یا هر طور مورد توافق دیگه ای میتونیم با هم همکاری داشته باشیم.


سعی ما بر این است که انشالله از همه برندهای لنت ترمز و دیسک چرخ چه وارداتی و چه داخلی دعوت کنیم تا محصولاتشون رو برای فروش در سایت ما به نمایش بگذارند.


از عزیزان شهرستانی تقاضا دارم یک جستجویی در شهر خودشون انجام بدهند و ببینند بازار عرضه و رقابت الان به چه صورتی هست و میتونه آیا کار خوبی باشه یا خیر.


خوشحال میشم نظراتتونو به تلگرام من بفرستید.

www.telegram.me/bioengine